VAIHTO JA PALAUTUS

Haluamme, että olet tyytyväinen ostokseesi! 

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostokseesi. Valmistamme kutsut ja korttituotteet aina tilauksen perusteella. Jos olet epävarma kuinka varmistat parhaan lopputuloksen kutsulle tai kiitoskortille, lue ensin vinkkimme korttien viimeistelyyn.

Painotekninen virhe
Asiakkaana sinulla on 7 vuorokauden huomautusaika reklamoida virheestä.
Jos tuotteessa on painotekninen virhe, teemme sinulle välittömästi uudet tuotteet. Ota tuotteesta kuva, kerro missä laatuvirhe on ja lähetä sähköposti osoitteeseen info(@)paperiina.fi.

Värivaihtelut näytöllä ja valmiissa tuotteessa
Huomaathan, että värit näytöllä ja valmiissa tuotteessa voivat erota jonkin verran. Jokainen näyttö toistaa värit eri tavalla ja valmiin painotuotteen sävyt voivat erota näytöstäsi.
Olemme huolella valinneet yhteensopivat värisävyt jokaiseen tuotteeseen, jotka täydentävät kauniisti kortin sommittelua. Jos olet epävarma tuotteen värisävyistä, suosittelemme tilaamaan näytekappaleet suosikkivaihtoehdoista ennen varsinaista tilausta.

Virhe tuotteessa
Kirjoitusvirhe tai virhe tekstissä
Jokaiseen tilaukseen kuuluu yksi vedoskierros, jolloin tekstiä on mahdollista muokata ja korjata. Tilauksen jälkeen Paperiina lähettää vedoksen sähköpostitse ja tarvittaessa lisäkysymyksiä mahdollisiin tekstikorjauksiin. Tilaus lähtee painoon, kun lopullinen vedos on hyväksytty.

Hyväksytyn vedoksen jälkeen tekstiä ei korjata. Valitettavasti emme hyvitä tulostettuja tuotteita, joissa on kirjoitusvirhe tai virhe tekstissä. Katso kaikki vinkkimme kutsutekstien kirjoittamiseen.

Virhe valokuvassa
Huomaathan, että emme muokkaa tai käsittele valokuvia tuotteiden viimeistelyvaiheessa. Varmista, että valokuva on tarpeeksi laadukas ennen tilausta. 

Kuluttajansuojalain 6 luvun 16§
 mukaisesti vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan ja personoidaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Palautus
Huomaathan, että jokainen tuotteemme personoidaan asiakkaan tilauksen perusteella ja painoteknisesti virheettömiä tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa, koska emme voi myydä personoituja tuotteita uudelleen. 

Kuluttajansuojalain 6 luvun 16§ mukaisesti vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan ja personoidaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Vaihto

Tuotteen vaihtaminen tilaukselle on mahdollista, mikäli emme ole aloittaneet viimeistelyä. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä mahdollisimman nopeasti sähköpostitse info(@)paperiina.fi. Tuotteen vaihtaminen vaatii uuden tilauksen tekemistä, jonka jälkeen peruutamme alkuperäisen tilauksen puolestasi.

Voinko jättää tilaukseni noutamatta?
Huomaathan, että valmistamme tuotteet asiakkaan tilauksen perusteella, ja painoteknisesti virheettömiä tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa, koska emme voi myydä personoituja tuotteita uudelleen.

Kuluttajansuojalain 6 luvun 16§ mukaisesti vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan ja personoidaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.  

Noutamatta jättäminen ei oikeuta tilauksen hyvitykseen.