USEIN KYSYTTYÄ

TEKSTI

Voinko tilata kutsun tai kiitoskortin esimerkiksi ruotsiksi tai englanniksi?
Voit tilata kutsut myös ruotsiksi tai englanniksi. Jokaiseen tilaukseen kuuluu yksi korjauskierros. Huomaathan, että ruotsin- ja englanninkielisen oikeinkirjoituksen tarkistaminen on asiakkaan vastuulla. 
Korttituotteet ovat alunperin suunniteltu suomeksi, joten kielen vaihtaminen saattaa hieman vaikuttaa kortin muotoiluun.

KUVAT

Mitkä ovat hyväksytyt kuvatiedostomuodot ja laatuvaatimukset?

Varmista, että käyttämäsi valokuva on tarpeeksi laadukas ja tarkka. Kuvan tulee olla jpg -muodossa. Korkeampi kuvalaatu takaa laadukkaan lopputuloksen. Suosittelemme, että kuvaresoluutio on 300ppi, jolloin se takaa parhaan kuvatarkkuuden.
Huomaathan, että emme muokkaa kuvia korttien viimeistelyvaiheessa. Voit käsitellä kuvia etukäteen tarvittaessa ilmaisella kuvankäsittelyohjelmalla. Kuva voi olla mustavalkoinen tai värillinen.

Lisäksi suosittelemme valitsemaan kuvan, jossa on tarpeeksi tilaa reunoilla leikkausta varten, jos kortin kuvapaikka on reunasta reunaan. Leikkausvara kuvan jokaiselta reunalta on 3 mm. 

Paksu eläväpintainen mattapaperi on tyylikäs ja moderni valinta myös kuvalliselle kortille. Huomaathan kuitenkin, että elävällä paperipinnalla kuva ei välttämättä toistu yhtä tarkasti kuin valokuvapaperissa.
Katso kaikki vinkkimme korttiteksteihin ja kuviin täältä.

Voinko käyttää kuvia Facebookista / Instagramista?

Suosittelemme käyttämään alkuperäistä kuvaa, jotta kuvanlaatu on mahdollisimman hyvä. Huomaathan, että emme muokkaa kuvia korttien viimeistelyvaiheessa. 

VÄRIT
Jokainen näyttö toistaa värit eri tavalla. Olemme suunnitelleet ja viimeistelleet kutsut ja kortit niin, että värit ja väriyhdistelmät ovat moderneja ja kauniisti yhteensointuvia. Tällä hetkellä emme tarjoa valmiiden värivaihtoehtojen lisäksi personointimahdollisuutta väreille.

Jos olet epävarma kutsun väreistä, suosittelemme tilaamaan näytekappaleet suosikkivaihtoehdoistasi. Näytekappaleet ovat samoja kuin verkkokaupan mallikortit ja niitä ei personoida.

Tilaamieni korttien värit eivät vastaa näytöllä näkemiäni värejä. Mitä teen?

Jokainen näyttö toistaa värit eri tavalla. Tarkistamme jokaisen tilauksen ennen toimitusta varmistaaksemme, että värit ovat tulostuneet oikein, niin kuin olemme ne suunnitelleet.
Jos olet epävarma kutsun väreistä, suosittelemme tilaamaan näytekappaleet suosikkivaihtoehdoistasi.

TOIMITUS

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Viimeistelemme tilaamasi korttituotteet 1-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tulostamme tilaukset kerran viikossa. Painetut tuotteet lähetetään viimeistään 3-10 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Lähetämme toimitusvahvistuksen sähköpostitse, kun tilaus on matkalla.

Voiko tilauksen noutaa ja mikä on toimitusalueenne?

Tällä hetkellä tarjoamme vain postitusmahdollisuuden tilauksillemme.
Toimitusmaksu paketille on 5,90 € / tilaus ja kirjelähetys mallikorteille 1,60 € / tilaus. Toimitamme tuotteitamme vain Suomeen.

Voinko seurata lähetystäni?

Kyllä, pakettitoimitukselle on tarjolla seurantanumero, joka löytyy lähettämästämme sähköpostiviestistä, kun tilaus on matkalla.

Tilaukseni on vahingoittunut kuljetuksen aikana. Mitä teen?

Lähetä meille sähköpostia info(@)paperiina.fi, jossa on tilauksen tiedot ja kuva vahingoittuneesta tuotteesta. Teemme sinulle välittömästi uudet tuotteet.

Tilaukseni katosi kuljetuksen aikana. Mitä teen?

Lähetä meille sähköpostia info(@)paperiina.fi, jossa on tilauksen tiedot. Selvitämme mitä toimitukselle on tapahtunut.

Voinko lisätä tuotteen tilaukseeni?

Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita tilaukseen. Tee uusi tilaus uudelle tuotteelle. Ota yhteyttä sähköpostitse info(@)paperiina.fi, jos voimme mahdollisesti yhdistää tilaukset yhdeksi toimitukseksi ja säästää toiset postikulut.

Voinko perua tilaukseni?

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista, mikäli emme ole aloittaneet viimeistelyä. Ota yhteyttä mahdollisimman nopeasti sähköpostitse info(@)paperiina.fi.

Voinko palauttaa tuotteen?

Huomaathan, että valmistamme kaikki korttituotteet asiakkaan tilausten perusteella, ja painoteknisesti virheettömiä tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa, koska emme voi myydä personoituja tuotteita uudelleen. 
Kuluttajansuojalain 6 luvun 16§ mukaisesti vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan ja personoidaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Voinko jättää tilaukseni noutamatta?

Huomaathan, että valmistamme tuotteet asiakkaan tilauksen perusteella, ja painoteknisesti virheettömiä tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa, koska emme voi myydä personoituja tuotteita uudelleen. 
Kuluttajansuojalain 6 luvun 16§ mukaisesti vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan ja personoidaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.    

Noutamatta jättäminen ei oikeuta tilauksen hyvitykseen.